Nie dostałem e-maila po rejestracji?
Upewnij się czy wiadomość e-mail nie trafiła do zakładki Spam lub Oferty.
Jeżeli, nadal nie możesz znaleźć wiadomości prosimy o kontakt
Gdzie mogę uzupełnić dane gospodarstwa?
Dane gospodarstwa możesz uzupełnić po zalogowaniu w zakładce Moje gospodarstwo.
Uzupełniony profil gospodarstwa oraz kusząca lista produktów przyciągnie szerszą grupę odbiorców!
Jak dodać produkty?
Produkty możesz dodać w zakładce Moje ogłoszenia.
Kiedy pobieracie opłaty?
Płacisz tylko za wybrany abonament. Po wygaśnięciu abonamentu nie naliczamy dodatkowych opłat ani nie wysyłamy dodatkowych faktur. Jeżeli zdecydujesz się na ponowną aktywację Gospodarstwa + wystarczy, że ponownie kupisz abonament na wybrany przez Ciebie okres. Płatność odbywa się tylko przy rejestracji lub przy chęci przedłużenia aktywności Gospodarstwa +.
Jak mogę przedłużyć abonament?
Swój abonament możesz przedłużyć po zalogowaniu w zakładce Moje płatności.
Co się stanie z moim kontem po wygaśnięciu abonamentu?
Po wygaśnięciu abonamentu nadal będzie możliwe:
reklamowanie Twojego gospodarstwa na innych stronach poprzez udostępnianie linku do
Twojej wizytówki.
nieograniczona ilość dodawanych produktów
Niedostępne będą poniższe funkcje:
uwzględnienie ofert w naszych wyszukiwarkach
indywidualny marker Twojego gospodarstwa na mapie
widoczność w naszych kategoriach
Zachęcamy do przedłużenia abonamentu.
Czy możliwe jest dodanie banneru reklamowego na stronie dorolnika.pl?
Oferujemy reklamę na stronie głównej oraz w kategoriach.
Bardzo prosimy o kontakt w celu omówienia szczegółów. Skontaktuj się przez wysłanie wiadomości
na podany adres e-mail: kontakt@dorolnika.pl lub poprzez formularz kontaktowy.